sobota, 15 sierpnia 2015

Gorrrrąco!

[ENG below]
Lato w tym roku daje nam nieźle popalić. I dobrze! Na to czekam zawsze cały rok, żeby na zmianę grzać się w słońcu i pluskać w jeziorku :)
Przyszłe lato będzie (mam nadzieję) bardziej pracowite, mam duże plany na realizację jednego z największych  marzeń i nie omieszkam was tym wszystkim zamęczać :D
Dlaczego nie napisałam tego na początku?!! Muszę wam bardzo podziękować za tak miły odzew i dużą liczbę wyświetleń po poprzednim poście! Jesteście wspaniali, nie sądziłam, że ktokolwiek tu jeszcze zagląda i może się ucieszyć, że coś napisałam. Naprawdę bardzo bardzo miło mnie zaskoczyliście, tacy czytelnicy to skarb <3
Chcę wam pokazać kolejne bransoletki, które powstały gdzieś w lipcu. Czarną w kropki mieliście już chyba okazję zobaczyć, natomiast ta trójkolorowa to nowy wzór.







*snapchat: aerochic94
*facebook: MiAmor-handmade
*twitter: MiAmor_handmade



This year's summer is really hot! But it's good. I always look forward to sunbathing and swimming in the lake :) I hope that next summer will be more of hard-working type. I have big plans of realizing one of my biggest dreams and of course I'll let you know about everything, you're gonna be so fed up with me :D
I'm sorry, I'm acting really rude guys, I should have written this at the very beginning of the post!!! I'm so grateful that you didn't forget me and you keep reading my blog. After the latest post so many of you expressed your happiness that I'm back. Guys, I don't even know what to say, you're amazing, you're the best. Having such readers is a blessing!! Thank you so much <3
Now, back to the business :D I want to show you another two bracelets that I made sometime in July. I think you've already seen the black one but the second pattern is my new invention^^

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.