środa, 1 kwietnia 2015

"get your game on and go play"



Hej Wam wszystkim :) Co słychać? Nie ukrywam, że nie ma mnie, bo nie mam już tyle czasu, żeby codziennie coś lepić. Co jakiś czas dziergam na szydełku z koralików, ale nie pamiętam, żeby zrobić zdjęcie zanim rozejdą się po "świecie". Wybaczcie. Nie mam po prostu z czym do Was przychodzić. Ale nie myślcie, że całkiem nic się u mnie nie dzieje ;)
Przez ten caaaaały czas poczyniłam sporo wypieków. I powiem Wam, że to jest jednak moja miłość na całe życie. Tak jak angielski :D Może uczynię kiedyś to moim zawodem...? Czy może być lepsza praca niż pieczenie słodkości? :)



Czekoladowe ciasto z gruszkami, które jest naprawdę mega!


Wypasiony nutellowy tort o smaku pralinek rocher, taki sobie zażyczył mój najmłodszy brat na urodziny. Życzenie spełnione :D (dobra, przyznam się- sama go namawiałam, aby tak wybrał, bo strasznie mnie korciło, żeby go zrobić :P )


kruche ciasteczka z marmoladą - klasyk :3






Ciasteczka z m&m's. Specjalnie na imieniny przyjaciółki :)


Rożki z ciasta francuskiego z jabłkami. Mega proste i szybkie a takie dobre! Absolutnie polecam :)

Tak bardzo jak kocham piec, kocham jeść :D

Właśnie skończyłam mały eksperyment z króliczkami z kruchego ciasta z lukrem królewskim. Nie wyszło tak dobrze jak chciałam, ale pokażę Wam później, muszą zastygnąć ;)

*A tytuł posta to cytat z energetycznej piosenki, którą zna każdy (kto oglądał Shreka ;p), Smash Mouth 'All star'. To motywacja do działania i brania spraw w swoje ręce!

2 komentarze:

  1. Jak tak lubisz piec to możesz dla mnie upiec ciasteczka z m&m's ^^
    W takim razie pochwalę się, że upiekłam sama babeczki. Z przepisu znalezionego w necie, ale były takie dobre, że jestem mega dumna z siebie, bo to jest wyczyn. Ja w kuchni to rzadkość, kiedyś nawet zapomniałam makaronu posolić. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mów gdzie i kiedy a przybiegnę w 5 minut :D Super, że babeczki się udały! Sukcesy nas napędzają, ale porażkami też nie ma co się zrażać ;) PS solenie makaronu to wcale nie taka oczywistość xD

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.