wtorek, 30 września 2014

Nowy rok tuż tuż!

akademicki oczywiście :P To już jutro.. mam nadzieję, że szybko się przestawię na tok nauki i nie będzie tak źle.. :D Tymczasem wczoraj byłam w Zamościu i odwiedzałam rodzinę, było super i pogoda też dopisała;) Chciałabym jedynie odnotować ciekawy fakt. Z Zamościa do Lublina jechałam busem lekko ponad godzinę. A z dworca do domu? Podróż autobusem trwała godzinę. Siedziałam w tym autobusie już taka zmęczona, że mnie to w sumie śmieszyło :D Kocham moje miasto i wieczorne zakorkowane ulice.

A poniżej prosta sznurkowa bransoletka powstała na działce pod wpływem chwili. Taka zwykła, ale urokliwa moim zdaniem :)



Miłego popołudnia!

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.