wtorek, 23 września 2014

Jesień idzie, rady na to nie ma

Pierwszy dzień nowej pory roku. Oby to zimno i deszcz nie oznaczały, że całą jesień będzie taka pogoda. Ja mam nadzieję na tą złotą polską ;) Podziwianie tych niesamowitych kolorów..!
W chłodniejsze dni letnie siedziałam i plotłam a teraz robię to samo. Wczoraj wreszcie przyszedł pan kurier i przyniósł mi paczkę peeeełną koralików. Co do niektórych mam już pewne plany, a reszta będzie wykorzystywana w miarę przypływu weny ;)
A tutaj bransoletki powstałe podczas wakacji na działce, muszę powiedzieć, że jestem z siebie dumna, gdyż bardzo niewiele koralików skończyło w czeluściach trawy lub między deskami :D


Kolory może monotonne, ale teraz jak mówiłam mam nową dostawę^^


7 komentarzy:

  1. Ta pierwsza świetnie współgra z elementami w kolorze starego brązu/złota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy tym kolorze koralików to połączenie najbardziej mi się podoba, cieszę się, że nie tylko mnie :))

      Usuń
  2. Śliczne są, zwłaszcza ta pierwsza! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.