niedziela, 4 maja 2014

Mini koraliczki

Straaaaszna przerwa się tu zrobiła.. Powiem szczerze, że nie miałam ostatnio czasu ani ochoty by coś napisać, nie ma co oplatać.. Za to podczas deszczowej majówki miałam co wyplatać :D Wężyki (i nie tylko) z koralików :)
Powstały dwie bransoletki: kremowa dla kochanej M. i czerwona dla mnie. Zrobiłam też jeszcze jedną, ale ma być niespodzianką, więc nie mogę ryzykować publikowania jej już teraz ;)

Obydwie są z TOHO 11/0





A Wam jak minął długi weekend, pogoda dopisała? :)

6 komentarzy:

  1. Jakie piękne bransoletki. Bardzo mi się podobają zapięcia :) U mnie pogoda była do kitu :/ nawet grilla się nie dało zrobić :/ Ale jutro pewnie będzie już grzało :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooch, ja niestety też przesiedziałam w domu a miałam jechać na działkę.. Miejmy nadzieję, że lato nam to wszystko zrekompensuje! :))

      Usuń
  2. Ta czerwona świetna! A weekend hmm pogoda w kratkę, ale było fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Good day I am so excited I found your website, I really found you by accident, while I was
    looking on Digg for something else, Anyhow I am here now and
    would just like to say thanks for a marvelous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the minute but I have
    saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please
    do keep up the superb work.

    My page bali golf course

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.