sobota, 22 marca 2014

Ups&Downs

Dziś pogoda była przecudowna! A ja cały dzień przesiedziałam nad książkami i nie zrobiłam nawet połowy tego, co muszę przygotwac na przyszły tydzień.. :/ Chcę wakacje!

Nawiązując do tytułu posta- ostatnio byłam raczej zadowolona z moich poczynań modelinowych, ale zaliczyłam też małą porażkę- babeczki :P Jednak najlepiej wychodzą mi te prawdziwe :D Co prawda te modelinowe robiłam raptem ze 3 razy, ale nie myślałam, że będzie mi to sprawiało taki problem :o
Dobra, zobaczcie wreszcie nad czym tak ubolewam:


Padam na ryjek, zjem coś i chyba pójdę spać.. Dobranoc :D

PS coś Was mało ostatnio :(  Jakieś sugestie, co powinnam zmienić? :)

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.