niedziela, 16 marca 2014

Le croissant

Dłuuga była przerwa, nie tylko w blogowaniu, ale też w tworzeniu. Nadrabianie zaległości na uczelni okazało się być bardzo czasochłonne.. Nigdy więcej choroby!
Czy u Was też padał dziś śnieg? :o Paskudna pogoda w weekend była tu u nas na wschodzie. :D Za to spędziłam bardzo pracowicie sobotę, wszystko idzie wg mojego "tygodniowego planu", który sobie rozpisałam podczas chorowania w łóżeczku. Idę szykować sobie jedzenie na jutro a Was zostawiam z rogalikiem polanym czekoladą :) To było moje dopiero drugie podejście do tego tematu, poprzednie możecie zobaczyć w TYM poście. Haha, z tych pierwszych byłam wtedy taaaaka dumna :D



2 komentarze:

  1. Śliczna. :) U mnie też padał śnieg, ale z deszczem a potem wyszło słońce i było cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rogal ;)
    U mnie (Warszawa) nie padał śnieg, ale ciągle padało i strasznie wiało ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.