niedziela, 30 marca 2014

Cieplejszy wieje wiatr :)

Heeej :) Mimo iż jestem znowu trochę chora to ten weekend spędziłam bardzo pozytywnie- była i nauka i relaks. Myślę, że to dzięki temu pięknemu słońcu, które daje chęć do życia. Dzisiaj byłam na działce, trochę pogrzebałam w chwastach, cośtam pograbiłam.. było super. Bociany były, pierwsze kiełbaski z ogniska też- sezon uważam za otwarty!
Jutro nie mam kilku pierwszych zajęć, więc na uczelni spędzę tylko połowę dnia, a nie cały. No życie jest piękne :D

Mam tu dla Was breloczek z czekoladką, pierwszy raz taką robiłam. Powstała już dość daawno. Moim zdaniem jest taka średnia, trochę praktyki i będzie lepiej mam nadzieję.



Nie mam ostatnio weny i co wezmę modelinę do rąk to nic mi nie wychodzi.. W sumie nie wiem od czego to zależy..?

4 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.