piątek, 7 lutego 2014

WYNIKI rozdania ;))




Witajcie moi drodzy :)) Długo mnie nie było, a powodem nieobecności była oczywiście sesja, czyli nieustanna nauka... Teraz mam wolne i dziś przychodzę do Was z wynikami rozdania ;)
Na początku chcę bardzo podziękować za tak liczny udział- zgłosiło się niemal 40 osób! Nie spodziewałam się tego :) Po drugie jest mi bardzo miło, że wiele nowych osób dołączyło do grona moich obserwatorów. Cieszę się, że blog się Wam spodobał^^

Ale do rzeczy, bo na pewno się już niecierpliwicie. Ponieważ jestem tradycjonalistką, to i metoda losowania musiała być tradycyjna :D
Zaszczytu bycia urną do losowania dostąpił pucharek lodowy.

W tej zabawie szczęście uśmiechnęło się do.... zobaczcie w filmiku :D
[miałam zawiązane oczy i kręciłam na ślepo, ale na szczęście wszystko jest w kadrze]

video

THE WINNER IS: Dośkaa !!! Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy z adresem do wysyłki (miamor@onet.eu). Jeśli w ciągu tygodnia (do 14.02) nie otrzymam maila, wylosuję jeszcze raz (15.02).

Dziękuję każdemu bez wyjątku za udział w zabawie. I nie martwcie się- jeszcze wiele będzie okazji na wygraną- następnym razem na pewno się uda! Wszyscy jesteście zwycięzcami :D

9 komentarzy:

  1. Gratulacje, u niej na pewno się nie zmarnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oddam, nie, już piszę! :D
    Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no pewnie, że nie oddawaj :D
      gratuluję i mam nadzieję, że rzeczy się przydadzą! :)

      Usuń
  3. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dziękuję za zabawę , zapraszam z wizyta do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.