środa, 12 lutego 2014

Pretty little bears

Aloha, czy u Was też tak szaro, buro, ciemno i deeeeszcz? Noramalnie aż się człowiekowi nie chce nic robić :O Jednak postanowiłam to pokonać- pierwsze sianie poszło w ruch- na pierwszy rzut: bazylia, koper, pietruszka, poziomki, truskawki. Zajęło mi to cały parapet, a to przecież dopiero początek zasadzeń :D W planach także pieczenie bułek i może jakieś muffinki.. Miałam robić ciasto marchewkowe, ale brakuje mi zbyt wielu składników, a na dwór na pewno nie wyjdę, co to to nie xD
Koniec uzewnętrzniania, czas na modelinę.
Pewnej produktywnej nocy powtało wiele nowych wyrobów, a między innymi te kolczyki

I co myślicie? Dajcie znać jak Wam mija dzień :)

+ biorę udział w wyzwaniu walentynkowym KLIK!

9 komentarzy:

  1. Piękne!
    A paczuszka od Ciebie właśnie doszła i jutro dodam posta na blogu. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super, poczta się spisała :D a na bloga na pewno zajrzę ;)

      Usuń
    2. Post już napisany i zaplanowany na jutro na godz 10:00, bo mnie w domu nie będzie, więc zapraszam :)

      Usuń
  2. witam, miski super, wrzuciłam na stronę fb modelina po polsku
    goska (www.fimoko, https://www.facebook.com/fimoko?ref=hl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.