niedziela, 9 lutego 2014

be my valentine

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, więc i ja poczyniłam kilka prac w tym temacie. Pierwsza z nich to romantyczny pierścionek z różą ;)



 Byłam dziś w kinie z moimi młodszymi braćmi na "Krainie Lodu"- kurczę świetna disneyowska bajka! Polecam każdemu, nie tylko tym małym, naprawdę warto ;)

Można powiedzieć, że pierwszy tydzień moich ferii właśnie mija. Jak na razie sukcesywnie wypełniam swoje plany na ten czas, mam nadzieję, że ze wszystkim się wyrobię^^ A jak tam u Was? Macie wolne czy praca wre? :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że daje choć trochę odpoczynku :) Jak skończy mi się wolne, to znów będę żyć od weekendu do weekendu :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba^^
      ech, szkoła daje nie raz popalić, ale da się przetrwać! powodzenia;)

      Usuń
  3. Piękny blog i wspaniałe prace, dlatego serdecznie cię zapraszam na nowo powstałą grupę:

    https://www.facebook.com/groups/260549510787216/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.