poniedziałek, 30 grudnia 2013

Święta, święta i.. sylwester :P

Jak zwykle święta minęły szybko, przynajmniej u mnie, ale uważam je za jak najbardziej udane :) Czy tylko ja się tak objadłam?

Wrzucam kilka zdjęć jeszcze w świątecznym klimacie:








taaakie cieplusie bamboszki Mikołaj mi przyniósł <3


Na koniec małe statystyki
na chwilę obecną zajrzeliście tutaj 9622 razy <3
mam już 40 wiernych obserwatorów, to zdaje się dwa razy więcej niż rok temu!
na fanpage'u fb jest Was 79, z tego też bardzo się cieszę, to bardzo duży wzrost :)
Chcę Wam za to podziękować, na początku stycznia będzie rozdanie na fb i na blogu (wiem, miało być przed świętami, ale się nie wyrobiłam..)

Jutro Sylwester macie jakieś plany? :) Ja wybieram się na domówkę. Życzę Wam super zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.