czwartek, 31 października 2013

Tag poraz kolejny :)

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Patisonkę do Liebster Blog Award, bardzo Ci dziękuję! :) Obiecałam, że odpowiem, miało być to niemal tydzień temu, ale wyszło jak wyszło, więc przepraszam za to opóźnienie.
Zatem jeśli chcecie się o mnie czegoś ciekawego dowiedzieć to zapraszam do czytania^^


"Zasady:
Tę nominację otrzymuje blogger, za dobrze wykonaną pracę. Osoba z nominowanego bloga odpowiada na 11 pytań, nominuje 11 osób (i informuje je o tym) oraz sama zadaje tym osobom 11 pytań. Nominowany musi podlinkować blog osoby, która ją wyróżniła. Osoby nie nominowane nie mogą odpowiadać na pytania! Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie."
 
Oto pytania:
1) Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
Swojego pierwszego bloga założyłam gdzieś jeszcze w gimnazjum albo nawet pod koniec podstawówki, kiedy był taki "szał" na to i wszyscy je mieli. To była totalna maskara szczerze mówiąc :D Mało tam pisałam, wkrótce poszedł w odstawkę, ale sobie istniał. Kiedy zainteresowałam się rękodziełem natrafiłam na wiele stron z tym związanych i pomyślałam: "może wykorzystam poprzedniego bloga, całkiem go zmienię i będę mogła pokazywać innym czym się zajmuję w wolnych chwilach?" No i stało się. A teraz jesteście na mnie skazani i musicie to czytać :D

2) Ulubiony napój?
Wiele by wymieniać :) Zielona herbata, wszelkiego rodzaju soki, byle nie pomidorowy :P A z tych niezdrowych to coca-cola i sprite.
 
3) Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Wszystkie pozytywne są moimi ulubionymi! Nie jestem w stanie zdecydować się na jedno, ale na pewno będą to jakieś zabawy podczas wakacji z moim rodzeństwem ciotecznym.

4) Masz rodzeństwo?
Dwóch młodszych braci.
 
5) Jakie strony internetowe przeglądasz najczęściej?
Facebook, poczta, blogger, youtube... :D A tak serio to różnie bywa- kulinarne,  portale informacyjne..

6) Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać?
Nie wiem czy na stałe, ale na pewno chciałabym pomieszkać w Nowym Yorku :)
 
7) Najgorszy przedmiot w szkole?
Do szkoły co prawda już nie chodzę, a teraz wszystkie wspominam raczej z humorem :D

8) Uprawiasz jakiś sport?
Pływanie i takie tam ćwiczenia w domu, coby trochę brzuszka zgubić (:
 
9) Ulubione filmy?
Żadnych konkretnych, za dużo tego :D Przede wszystkim komedie i sensacyjne.
 
10) Jakiej muzyki słuchasz?
Rock i stare dobre kawałki różnej maści.
 
11) Ulubione książki?
Też trudno mi się zdecydować. Lubię kiedy łączą w sobie elementy romansu, komizmu i przygody.

To już wszystko, mogliście poznać mnie troszkę lepiej, napiszcie w komentarzach czy coś Was zaskoczyło, a może mamy coś wspólnego? Dajcie znać! :)


Blogi, które nominuję: (zmienię troszkę zasady i będzie mniej niż 11 osób, bo nie chcę wymyślać :D )
 

 
Pytania, które Wam serwuję:

1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
2. Jakbyś określiła siebie używając tylko jednego słowa?
3. Czytanie książek vs oglądanie telewizji, co wolisz?
4. Czy przychodziły czasem takie chwile zwątpienia, że myślałaś o zaprzestaniu blogowania?
5. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najchętniej?
6. Ulubiona pora roku?
7. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? :D

Bardzo jestem ciekawa Waszych odpowiedzi i będę czekać z niecierpliwością :)

 

1 komentarz:

  1. Dzięki za nominację, odpowiedzi są już u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.