niedziela, 6 października 2013

jakie były początki vol.2

Minął pierwszy tydzień mojego studiowania, na razie jest miło, zobaczymy co powiem jak już trzeba będzie się wziąć do roboty na serio :D

Tymczasem zapraszam na kolejne postępy w mojej pracy- ciasteczka pieguski.



Myślę, że jakiś postęp nastąpił :D Dajcie znać jak Wam się podoba.

PS Pracuję już nad "kolekcją" zimowo-świąteczną, bo potem mogę nie mieć wystarczająco dużo czasu :D będzie sporo nowości + wzory, które cieszyły się powodzeniem w zeszłym roku. Już od dziś można też składać prywatne zamówienia, jeśli ktoś ma ochotę ;)

8 komentarzy:

  1. ale zmiana....na lepsze oczywiscie!!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać różnicę.Jak to się mówi człowiek uczy się całe zycie i ulepsza to co robi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży postęp! I dobrze :)
    Za mną też już pierwszy tydzień studiów, ale obfitował on niestety tylko w naukę a nie studiowanie. Mam nadzieję, że matematyka pozwoli mi trochę odpocząć... xD
    Tak btw. co studiujesz?;>
    No i fajny blog! Podobają mi się Twoje wyroby, więc z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :)
    oba mi się w sumie podobają
    ale postęp jest ;)
    aż się je schrupać chce ;)
    świetny blog! ^^
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs, może cię zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filologia iberyjska? Szacun! Ja nie mam zupełnie głowy do języków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać zmiany nie tylko w lepieniu, ale i w robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te na prawo wyglądaja bardziej apetycznie ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.