sobota, 12 października 2013

Donut mix

Ostatnio jestem strasznie zalatana, ciągle biegam coś załatwiać i mam wrażenie, że spraw nie ubywa.. Na szczęście weekend mam wolny i mogę dla Was coś napisać :)
Dzięki za dużą ilość przemiłych słów pod ostatnim postem- dajecie mi tym dużo radości i motywacji!

Jakiś czas temu powstało kilka nowych pączków, trochę eksperymentowałam z liquidem i nie jestem do końca zadowolona, ale zobaczcie:





A dzisiaj piekłam muffiny imbirowo-gruszkowe z przepisu Nigelli :3


Lubicie takie słodkości? :)

6 komentarzy:

  1. donutki sa piekne...a te muffinki..narobiłas mi smaka:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki śliczne :) Muffiny też wyglądają przesmacznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za Twoją obserwacje i ja również obserwuje ;)

    Dziękuje tez za klik i wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Też ostatnio próbowałam robić donaty i muffinki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.