środa, 21 sierpnia 2013

postępy

czyli jak zmieniałam się i nadal zmieniam podczas mojej modelinowej przygody :) Początki nie były wcale różowe, choć byłam megadumna z pierwszych ulepków i wydawały mi się naprawdę dobre. Na dzisiaj przygotowałam dla Was porównanie lodów z początków modelinowej kariery i tych, które robiłam ostatnio. Różnica jest według mnie ogromna, zresztą zobaczcie sami:


Ten po lewej to pierwszy lód jaki wyszedł spod moich palców. Pamiętam, że byłam z niego taaka dumna :D 
Obecne też nie są jeszcze idealne, dlatego wciąż nad tym pracuję. I wiecie co? To właśnie sprawia frajdę, nieraz większą niż tworzenie jakiegoś nowego wzoru :3
Zmieniła się też jakość zdjęć- początkowo fotografowałam cyfrówką, teraz do tego celu wykorzystywana jest lustrzanka.
Koniecznie napiszcie co myślicie i czy chcecie więcej zdjęć moich pierwszych wyrobów, czy to samych czy w zestawieniu z obecnymi :) A już niedługo(mam nadzieję) pojawi się tutorial^^

2 komentarze:

  1. Ja bym chciała zobaczyć więcej postów takich jak ten ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie na pewno się takie pojawią :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.