wtorek, 20 sierpnia 2013

come back!

ojj długo mnie nie było a to wszystko przez wakacje :P Nie miałam dostępu do internetu a posty nastawione automatycznie jakoś szybko się skończyły.. :D Wy jednak wytrwale odwiedzaliście mojego bloga i zostawialiście przemiłe komentarze. Za to wszystko całym serduchem Wam dziękuję! ;* Teraz już wracam pełną parą z głową kipiącą od pomysłów. Będą tradycyjnie modelinowe posty, ale też troszkę ubraniowego DIY i zdradzę, że bliżej września będzie rozdanie. Także szykujcie się! :D
Dziś na razie bez żadnych wyrobów, bo nie mam jeszcze zdjęć porobionych, część rzeczy jeszcze niewykończona- czekam na paczkę z półfabrykatami:)

Wstawię Wam chociaż szaszłyki, żeby tak pusto nie było:D To taki przedsmak, zdjęcia jeszcze niezgrane na komputer, a post się pojawi o tym, co porabiałam w wakacje;) <głównie leniuchowałam :P >




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.