sobota, 27 lipca 2013

Koszulka DIY

Jakiś czas temu kupiłam sobie na allegro pisaki do tkanin. Tak się złożyło, że niedługo potem zaplamiłam sobie trochę zwykłą białą koszulkę, więc nadarzyła się wspaniała okazja, by je wypróbować :)
Co powstało? Oczywiście logo mego ukochanego zespołu, tak jestem psychofanką Aerosmith :D

Było to trudniejsze niż się spodziewałam, materiał stawiał spory opór, ale myślę że jak na pierwszy raz wyszło nieźle.



Jak zobaczycie kogoś w takiej koszulce to prawdopodobnie będę to ja =D
A tak poważnie- co myślicie o tej próbie? :) Chcecie posta z prezentacją tych markerów?

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.