niedziela, 30 czerwca 2013

Colorful nails

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą częścią inspiracji paznokciowych. W wakacje uwielbiam robić sobie mani, bo mam dużo czasu, lakier może spokojnie wyschnąć no i na spokojnie można pobawić się w jakieś wzorki, wiecie o co chodzi :)
Mam dla Was kilka propozycji na paznokcie, nie są to żadne wyszukane ani trudne wzory, ale myślę, że właśnie dlatego sporej części z Was mogą się przydać ;)

No 1 - inspirowany tutorialem od theoleskaaa



No 2 - kwiatkowy french
 Delikatny, ale taki wesoły, wakacyjny :)

wiem, mam na tym zdjęciu straszne skórki, musicie mi to wybaczyć..


No 3 - kolorowy french
Niby też niewiele, ale taki wariant naprawdę spodobał mi się na paznokciach :3



No 4 - 3D czyli faktura!
Manicure, który mam aktualnie^^
Na kciuku i serdecznym kawior w odcieniu różowym. Ja użyłam z Catrice, który kupiłam kilka miesięcy temu, ale ostatnio widziałam w rossmannie z wibo, dużo większa gama kolorystyczna i niższa cena, teraz chyba nawet w promocji są :)


To by było na razie tyle. Jak już uzbieram zdjęć na kolejną część to się pojawi. Do następnego i mam nadzieję, że się podobało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.