sobota, 25 maja 2013

Kosmetycznie

Nie będzie dzisiaj nowych wyrobów, bo jeszcze takie nie powstały (w poniedziałek ostatnia matura!). Za to pokażę coś innego. Yyyy nie w ogóle nie dałam się ponieść wyprzedażom -40% na kolorówkę i pielegnację twarzy w rossmannie (a nawet 2 rossmannach :P ), zobaczcie :D


 na lakiery rimmel czaiłam się już jakiś czas, tak samo na korektor-roświetlacz pod oczy. TYLKO po to poszłam, a wyszło jak zawsze.. W ogóle wzięłabym jeszcze parę innych produktów, ale nagle zaczęłam myśleć bardziej racjonalnie i chodziłam po rossmannie odkładając grzecznie na półki "nie do końca potrzebne" rzeczy :D Jak będziecie chcieli coś więcej o którymś z kosmetyków, piszcie w komentarzach ;)
Do następnego (przeczuwam, że niedługo) :)




2 komentarze:

  1. Też upolowałam kosmetyki w tej przecenie w rossmanie :D Akurat mi się wszystko skończyło więc mogłam zaszaleć. W jakim dokładnie kolorze jest ten drugi od dołu lakier bo średnio widzę? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.