poniedziałek, 6 maja 2013

już niedługo coraz bliżej..

łee jak to się stało, że jutro matura? coś strasznego jak ten czas zasuwa :D
z tej okazji może mnie tu nie być długo (ostatni egzamin 27 maja, cheers^^) mam dla Was wiosnę part 2. Od ostatniego wpisu z oznakami wiosny wiele się zmieniło, zresztą sami zobaczycie :) A dzisiaj to taki upał, że lato, lato wszędzie, zwariowało, oszalało moje serce :D dobra odbija mi już trochę, ale humor i nerwowy śmiech to mój sposób odreagowania stresu ostatnio. W sumie chyba lepsze to niż, nie wiem.. obgryzanie ołówków albo paznokci :P

 kolorki trochę przekłamane- było pochmurno, w rzeczywistości te kwiatki miały kolor intensywnej fuksji




 a kwiaty barwinka miały barwę fioletową, nie niebieską tak jak to wyszło na zdjęciu ;)







 agrest już kwitnie, a pamiętacie? ostatnio ledwo wypuszczał listki..

czerwone porzeczki też już rozwijają pąki kwiatowe


 A tu ta sama funkia, która na poprzednich zdjęciach dopiero przebijała się z ziemi



jak Wam minęła majówka? (:

2 komentarze:

  1. Powodzenia na maturze! ;) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję :) jestem już prawie po- jeszcze tylko jutro ustny angielski, 27 hiszpański i witajcie wakacje! :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.