wtorek, 9 kwietnia 2013

Przerabiamy buty :D

Myślałam, że dzisiaj to już na pewno napiszę do Was: "Witajcie w ten piękny słoneczny dzień.." Ale nie- są zaledwie +4 stopnie, śnieg jak leżał tak leży i subtelnie bo subtelnie, ale wciąż dosypuje -.- EDIT: Subtelnie?! teraz to już zamieć jakaś jest! :(
W każdym razie dzisiaj pokażę Wam botki, w których już chciałam chodzić, ale będą musiały jeszcze trochę poczekać.
Były sobie czarne buty- kupiłam je w zeszłym roku na allegro. Na żywo już nie podobały mi się tak bardzo jak na zdjęciu (miały gorsze wykonanie :/ ) Na szczęście nie były zbyt drogie. Tamtą jesień w nich przechodziłam, ale teraz postanowiłam coś zmienić. Padło na ćwieki, a co z tego wyszło zobaczcie sami:




 Od środka wygląda to tak, nie drapie ani nic. Trochę się namęczyłam z nabijaniem tymi ćwiekami, bo materiał był jednak dość gruby :D



I tu pytanie do Was: czy chcecie posty o takiej tematyce?  Ubraniowej lub podchodzącej pod kosmetyki albo muzykę etc?  :)



2 komentarze:

  1. świetna przeróbka :)buty na pewno wyglądają o wiele ciekawiej z ćwiekami ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.