wtorek, 16 kwietnia 2013

Och tak!

Dziś jest przepiękny dzień- 15 stopni outside, błękitne niebo, słońce grzeje.. och wreszcie! Tak, humor zdecydowanie mi dopisuje :D co z tego, że zaraz matura i nic nie umiem? Przecież można piec babeczki, lepić z modeliny, słuchać muzyki i cośtam się uczyć jednocześnie ;) Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko pewnej osóbki, ale o tym może na razie tylko tyle^^

Wspomniane babeczki- wypiek z niedzieli:

A na dzisiaj przygotowałam dla Was pączki, bo dawno ich nie było tutej. A z taką posypką chyba jeszcze u mnie nie było :)



Mam trochę nowości, więc co jakiś czas będziecie mogli pooglądać coś nowego ;)
Jakoś nieskładnie mi się pisze, może dlatego, że myślę o czymś innym i rozpraszają mnie panowie z Aerosmith..? :))
Pozdrawiam słonecznie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.