niedziela, 28 kwietnia 2013

If I could change the world like a fairy tale I would drink the love from your Holy Grail

Miałam być dzisiaj na działce i kąpać się w promieniach słońca, ale.. pada :D No i siedzę w domu, próbując ogarnąć swoje życie. Na osłodę deszczowego dnia serwuję pączki (niestety nie do jedzenia)




A tak poza tym muszę Wam tu wstawić przepiękną piosenkę, która skłania do refleksji o naszym  często zabieganym życiu, i która mnie osobiście za każdym razem niesamowicie wzrusza..


PS Zapewne wiecie, że niedługo już nie będzie możliwości obserwacji blogów w taki sposób jak dotychczas, dlatego zapraszam do obserwowania mnie poprzez bloglovin. Ja już swoją listę czytelniczą tam przekopiowałam :)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6800559/?claim=q3auk55v3r5">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.