niedziela, 17 lutego 2013

Wsuwki do włosów

Dzisiaj coś czego dawno nie było- wsuwki :) Jedna na bazie srebrnej druga dla odmiany złotej:




Mam już nowe ładne zdjęcia, chcecie apdejt do poprzednich notek? W sensie, że wymieniłabym tam zdjęcia ze starych na te nowe. Napiszcie koniecznie:)
Mam w głowie masę nowych pomysłów, ale czasu bardzo mało. Matura się zbliża wielkimi krokamiii- zrobiłam dzisiaj 37 zadań z funkcji kwadratowej (tuż po feriach sprawdzian, helooł -.- )
Masakra, idę w relaks- zjem coś i obejrzę jakiś film. Wczoraj (właściwie to częściowo też dzisiaj :D)
oglądałam "Dumę i uprzedzenie". Od godz 20 do 1.30 xD Nie mogłam sobie przerwać, chociaż było podzielone na części na płycie. Mega, mega film! Wszystkim gorąco polecam. Jak będę miała czas to usiądę któregoś dnia i przeczytam książkę (może w oryginale, hmmm :3 )

6 komentarzy:

  1. Fajna ;) Też się kiedyś zastanawiałam nad przeczytaniem tej książki, ale jakoś zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda że zrezygnowałaś :P Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkie książki Jane Austen :P Właśnie jestem w trakcie czytania Northanger Abbey :3

      Usuń
  2. Duma i Uprzedzenie jest świetne ;) Już raz przeczytałam książke i mam zamiar znowu do niej wrócić :D
    A który film oglądasz? Z 2005 roku czy mini serial z 1995r. ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tę wersję :3 Świetni aktorzy, klimat i cała reszta :D Aż miło oglądać ;)
      Polecam przeczytać książkę :) Warto :D I zajrzałabym jeszcze do innych dzieł Jane Austen :) Ja przeczytałam już wszystkie :D A jeśli Cię to wkręci to po maturze możesz przeczytać jeszcze "Dziwne losy Jane Eyre" :) Też fajna książka :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.