sobota, 9 lutego 2013

Słodkie serduszka na uszka :D

Jak w temacie :D Czyli mamy tu czekoladowe serca z antycznymi kokardkami, na bazie sztyftów :)
A tak poza tym- feerieeee: oprócz nauki znajdzie się też czas na przyjemności, I hope^^
Zrobiłam sobie bananowego shake'a, tak mnie jakoś naszło. Chcecie przepis, czy już każdy zna? Jest mega łatwy, więc wystarczy, że napiszecie w komentarzu czy mam go dodać ;)
A wiecie, że dzisiaj jest międzynarodowy dzień pizzy? Planujecie coś z tej okazji? Ja na dzisiaj mam już zaplanowaną inną kolację, ale jutro na pewno pizza powstanie <3




A teraz siedzę i obżeram się paprykowymi chipsami <notbad> ;D

6 komentarzy:

  1. Daj przepis :D Jestem jedną z osób które są nie ogarnięte w kuchni więc przepis się przyda xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, ale zdjęcie jest baardzo ciemne. Radzę Ci robić zdjątka pod lampą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieeem, ale było późno już strasznie a z lampą wychodziły zbyt żółte zdjęcia lub lakier zbyt się odbijał i też było źle. Ale dzięki za uwagę. Teraz ferie to będę mogła robić zdjęcia w dzień :)

      Usuń
  3. ja polecam poprawić jasność w programie :3 to łatwe ;>
    co do kolczyków to bardzo pomysłowe kształtem i nigdzie takich nie widziałam :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł!
    A przepisem nie pogardzę ;)
    /W

    OdpowiedzUsuń
  5. te serducha są ekstra :D oby tak dalej
    zapraszam: http://figment-of-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.