środa, 20 lutego 2013

Mini serduszka

Takie malusieńkie serduszka wkręteczki :) Te ostatnie, znaczy białe, świecą w ciemności ;)
Próbuję pisać prezentację maturalną na polski, cóż jakoś tam idzie.. :/  Ogólnie słabo jakoś i już chcę wakacji, bo mam tyle różnych fajnych planów i pomysłów noooo...
Dobra już nie marudzę :D


Idę coś zjeść, to mi poprawia humor i  w ogóle ;D
Czytam teraz "Dżumę" (lektura!), podoba mi się tylko zawsze mi się lepiej czyta, gdy nie musi być na czas... a tak to suabo, jak muszę co chwila patrzeć ile mi jeszcze zostało i czy się wyrobię. A jak czytam tak o po prostu to od razu szybciej mi to idzie i jest ciekawiej :)

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.