wtorek, 5 lutego 2013

Minęła studniówka..

.. z wielkim huuukiem :D oj tak, było zacnie :) No  to teraz już chyba tylko mi pozostaje nauka do matury- ferie zbytnio widzę wolne nie będą.. Ale nie samą szkołą człowiek żyje- trochę się pomęczy a potem najdłuższe wakacje życia <3

No macie jedną fotę- zdjęcia robione bez wiedzy fotografowanych są najlepsze ^^

Ja to siedząca przy stole pierwsza od lewej :3 Jakiś dobry żarcik był właśnie opowiadany przez koleżankę S., którą serdecznie pozdrawiam jak również pozostałych ze zdjęcia oraz M. za przesłanie mi tych zacnych fotek ;*

Dzisiaj szał zdjęciowy, no bo oczywiście musi się pojawić coś hendmejdowego ;)
To może słodki walentynkowy brelok? :) Wszystkie wyroby walentynkowe i inne dostępne są już na srebrnej agrafce ^^




w sumie nie wiem czym się różnią te dwa zdjęcia, bo chyba niczym xD


Tyle na dzisiaj :)
Napiszcie czy chciałybyście zobaczyć w większym zbliżeniu outfit/makijaż i kosmetyki, których użyłam czy też taka tematyka Was nie interesuje? :)

3 komentarze:

  1. Moja siostra też miała studniówkę w tym roku. ;) Ale zdjęć z niej jeszcze nie ma. Śliczny breloczek. *.* Ja jestem zdecydowanie za outfitem, makijażem i kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jesteś! :3
    A bryloczek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Good article. BTW what's the name of this theme?

    my homepage; Playstation

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.