poniedziałek, 11 lutego 2013

dyndające serducho

na komórkę oczywiście :) Lizak serce do komóry, coby przypominał o ukochanej osóbce :3

Kolor jest przekłamany, ale nie wiem jak opisać ten prawdziwy. Jak uda mi się zrobić nowe zdjęcie, w lepszym świetle to dodam ;)

Kilka osób prosiło o przepis na shake'a bananowego, więc proszę bardzo :)

2 banany
2 szklanki mleka (tu może być różnie, zależy jaka gęstość Wam odpowiada)
cynamon (ja dałam taką większą szczyptę, znów zależy to od preferencji ;) )
łyżeczka cukru waniliowego
 No i tyle- miksujemy wszystko razem i cieszymy się pysznym smakiem! :)

w tym miejscu chciałam dodać zdjęcie mojego shake'a, ale komputer nie chciał współpracować z aparatem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.