piątek, 15 lutego 2013

Czekoladowy lizak

w kształcie serca, miałam dodać wczoraj, ale byłam zajęta troszkę- między innymi świętowałyśmy urodziny koleżanki :) A resztę wczorajszego dnia, jak przystało na walentynki spędzałam z moją miłością.. czyli z jedzeniem :D Ono jedno jest mi wierne w każdej sytuacji :3



Przepraszam za zdjęcia, jeszcze z tych starych. Nowych nie mam kiedy robić na razie, może w przyszłym tygodniu się jakiś jeden dzień znajdzie..
A dzisiaj na obiad mam naleśniki, me gusta muchisimo :3

5 komentarzy:

  1. fajny, chyba pod światło trochę prześwituje no nie? bo tak na pierwszym zdjęciu widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, to lakier się tak dziwnie odbił i stworzył taki efekt :D

      Usuń
  2. Jedzenie! xD Widze że udane walentynki miałaś xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.