poniedziałek, 14 stycznia 2013

Uuhhh..

Długo mnie nie było, i pewnie znów nie będzie (chociaż nie wiem). Mam tak masakrycznie dużo spraw na głowie, że już nie wyrabiam. Nie będę tego tutaj wszystkiego opisywać, bo na niektóre sytuacje nie znalazłabym słów, a wulgaryzmów używać nie będę :D
Jako ciekawostkę powiem, że byłam dzisiaj u okulisty w celu dobrania soczewek (na razie nie na stałe- potrzebne mi głównie na studniówkę, chociaż nie powiem, bardzo mi się spodobało :) ). Mam bardzo przesympatyczną panią doktor, jakby ktoś szukał okulisty w Lublinie to zapraszam na priv i chętnie polecę ;)
Wracając stamtąd wstąpiłam do Plazy, dla relaksu i złapałam parę okazji na wyprzedażach, po południe zaliczam więc do udanych.
Jeśli chodzi o wyroby, to troszkę poczekacie na nowości- na razie nie mam ani chwili czasu, żeby lepić :(
Ogólnie będę starała się tu wpadać i coś wysmarować dla Was, ale jak będzie czas pokaże..
Grunt to pozytywne nastawienie! :))

3 komentarze:

  1. Też lubie pospędzać trochę czasu w plazie :)
    Ale polecam też wstąpić do Olimpa :D (Jeśli nie wiesz, to jest dość duża pasmanteria tam ;) Mają dość fajne rzeczy :P )
    Ps. Fajnie wiedzieć ze ktoś też jest z lublina xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. high five za Lublin! ;D jaka dzielnica? :D
      A w Olimpie bywam rzadko, bo daleko mam i cała wyprawa się z tego robi ;P Nawet nie wiedziałam, że mają tam pasmanterię, dzięki za info^^

      Usuń
    2. To ja przybijam żółwika za Lublin xD
      Dzielnica nie tak daleko olimpu ;) Dość blisko mam :P A ty w jakiej części mieszkasz? ;)
      A pasmanterie mają i to świetną :D Przynajmniej trak mi się wydaje xD
      I w olimpie jest jeszcze empik, nie duży ale zawsze coś ;)
      No właśnie- znasz jakiś inny empik? Bo z tego co wiem to jest w plazie, olimpie i na krakowskim :P Ale zawsze mogli jakiś nowy wybudować ;D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.