wtorek, 1 stycznia 2013

Happy New Year!

No i mamy Nowy Rok! Jak się z tym czujecie? Powiem szczerze, że ja w ogóle nie czuję tego 1 stycznia :p Nie ma śniegu, dość ciepło się zrobiło i wygląda to wszystko na początek wiosny :D Ale co tam, najważniejsze, żeby na ferie śnieg spadł, to będzie można na sankach pohasać xD Chociaż ja to i tak mam już zorganizowany czas podobno- prezentacja maturalna czeka.. Ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że szybko się z tym uwinę ;)
Dzisiaj niestety czeka mnie ogarnianie lekcji- przed świętami byłam chora i nie zdążyłam jeszcze wszystkiego nadrobić, w czasie tego wolnego znowu byłam chora no i tak mi się nazbierało. Ale dam radę! Staram się być już od początku roku maksymalnie optymistycznie nastawiona do świata :)
Wam życzę tego samego na ten Nowy Rok i żeby był naj- naj- najlepszy !! ;))
A jak spędzaliście sylwestra? Ja to siedziałam w tym (właściwie tamtym xD ) roku w domu i się objadałam :D

PS. Nowy Rok rozpoczynamy setnym postem! ;)








'Happy New Year to you and all your friends..' :))




EDIT: Jeszcze odnośnie konkursu- zgłosiło się na razie zbyt mało osób. Termin miał być do jutra, ale przedłużam do 10 stycznia. Jeśli do tego czasu nie zgłosi się jeszcze min. 5 osób, konkurs zostanie ODWOŁANY.

2 komentarze:

  1. Gratuluje 100 posta i życze wszystkiego najlepszego w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego trzynastego ;P

    może ja się jeszcze zgłoszę, zobaczę jak tam moje zadanka z fizyki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.