poniedziałek, 17 grudnia 2012

Ważne! :)


 Aaach, wiecie co? Strasznie jesteście niecierpliwi. :P Chciałam wzbogacić nagrodę konkursową jak już zgłosi się trochę osób, taką niespodziankę Wam zrobić,  nooo..
Cóż widocznie nie lubicie niespodzianek a ja nie nadaję się kompletnie do współczesnej rzeczywistości xD

A zaskoczeniem  miały być uwielbiane przez wszystkich przydasie:




 




Mianowicie: 

-sznurki: błękitny oraz żółty
- dwa żółto-złote koraliki z wzorkami
- patyczek FIMO banan (robiony przeze mnie)
- silikonowe baranki
- rzemyk
- szpilki (metalowe i posrebrzane)
- ogniwka złote, posrebrzane duże i małe
- zawieszka do telefonu
-bigle 4szt
-klipsy 4szt
- końcówki do grubych sznurków
-nakładki (dość duże, ale ładnie się dopasowują)
 - zaciski z metalu 3szt, różne rozmiary
- 2 serwetki do decou
- no i nie mogło zabraknąć czekoladek! ;))

Mam nadzieję, że niedoszła niespodzianka Wam się podoba^^
I oczywiście zachęcam do udziału w konkursie:)


PS Proszę najpierw się zastanów, zanim nawrzucasz na mnie w mailu :)

+ tutaj macie parę inspiracji:































jeszcze mała informacja o rozdaniu na retrokoraliku :)



2 komentarze:

  1. W takim razie na pewno zrobie pracę! :D Ciekawe jak wyjdzie :3 Jednak zgłoszę się po kilku osobach bo nie chcę być pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zamiar zrobić pracę ale teraz to już muszę zrobić, naszyjnik jest śliczny i przydasie przydatne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.