wtorek, 11 grudnia 2012

These are mine! :)

Tym razem kilka (właściwie dwie akurat xD ) moich bransoletek zimowych.
Pierwsza, czarna taki uniwersalny kolor, coby pasował do wielu rzeczy, poza tym tak mi jakoś się to wszystko z tym czarnym widziało. No, do rzeczy:






Kolejna już w bardziej zdecydowanych kolorach: zielonym i białym. Nie mniej przeze mnie lubiana^^



Nie wiem, czy zauważyłyście, ale na srebrnej agrafce pojawiło się kilka nowych bransoletek, więc zapraszam :)

Przede mną sporo nauki zanim święta nastaną na dobre, ale postanowiłam wpaść tutaj do Was, żeby się trochę rozerwać :)
Mam przerwę między hiszpańskim a hiszpańskim :D Robiłam właśnie słuchanie z rozszerzonej matury i się troszkę podłamałam.. Cóż, do maja trochę czasu jeszcze jest, czyż nie? Pocieszcie mnie, błagam.

Tyle na dzisiaj, do następnego^^

3 komentarze:

  1. super
    zapraszam do mnie
    zostawisz kom- ja też to zrobie
    zaobserwujesz- ja tez to zrobie
    smalloveback.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest piękna ;)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bransoletki. Druga bardziej przypadła mi do gustu. Jest świąteczna i zimowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.