niedziela, 30 grudnia 2012

tag vol. 2

Zostałam nominowana przez modeliniaczkę do Liebster Award, zatem odpowiadam na pytanka :) Znowu zostanę zdemaskowana xD

1. Co najbardziej lubisz robić?
Hmm uwielbiam poświęcać czas moim pasjom: szeroko pojęty handmade, kulinaria, ogrodnictwo, czytanie książek i słuchanie muzyki, czasem sobie coś bazgrolę.. :D
 
2. Jesteś zadowolona z tego co robisz?
Myślę, że tak. Chociaż.. no zawsze może być lepiej, prawda? :))
 
3. Co chciałabyś w swoim życiu naprawić/ ulepszyć?
ojj chyba znalazłoby się wiele takich rzeczy, najchętniej cofnęłabym czas w niektórych sprawach gdybym mogła..
 
4. Lubisz czytać? 
Uwielbiam ;)
 
5. Ulubione książki i filmy?
Chyba nie mam. A nawet jeśli byłoby tego strasznie dużo i nie potrafiłabym się zdecydować :P
 
6. Z czego najbardziej jesteś zadowolona w swoim życiu?
Kurczę nie wiem.. Staram się cieszyć z każdej najmniejszej rzeczy :)
 
7.  Twoje największe marzenie?
Pojechać do USA, ponownie odwiedzić Hiszpanię a parę innych to tajemnica ;))
 
8. Podoba Ci sie Twój wygląd? Jesteś z niego zadowolona?
Raczej tak, nigdy nie miałam większych kompleksów :D
 
9.  Jaką mistyczną postacią chciałabyś być?
Dobrą wróżką? hahahah nigdy się nad tym nie zastanawiałam ;P
 
10. Wolisz iść na sanki z kolegami czy w spokoju poczytać/ obejrzć film?
Zależy jaki mam dzień, w chwili obecnej wyskoczyłabym na sanki^^
 
11. Lubisz siedzieć w ciemnym pokoju z zapalonymi świecami?
Ojj tak, szczególnie gdy panuje świąteczny nastrój :)
 
 
Nie taguję nikogo konkretnego, niech wypowie się każdy kto chce, a co :) 

Kilka pytań:
1. Ulubione danie?
2. Jakim handmade'm lubisz zajmować się najbardziej? (modelina, decou, scrapbooking itp.)
3. Lubisz czytać? Jaki  rodzaj książek?
4. Co byś wybrała: bilet do Wiednia czy do Barcelony?
5. Lubisz słodycze? Jakie? (ciasta, cukierki itp.)
6. Spacer po plaży o zachodzie słońca czy zakupy w tłocznym centrum handlowym? 
7. Którą porę roku lubisz najbardziej?
8. Lubisz ubierać choinkę i robić dekoracje świąteczne?
9. Pies czy kot?
10. Masz zwierzątko? Jakie?
11. Czy wychowałaś się na bajkach Disneya? :D 

2 komentarze:

  1. fajne pytanka, zawsze lubię czytać takie tagi ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś u mnie nominowana do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.