środa, 12 grudnia 2012

Świętujemy! :D

Tak, tak to dzisiaj mija już jeden roczek istnienia tego bloga! :) Z tej okazji przygotowałam dla Was dwa dni świętowania - dzisiaj wspominki a jutro ukaże się niewielki konkurs, więc bądźcie czujni! ;))

Ach.. wiele się zmieniło przez ten rok - na przykład tło bloga :D Ale nie to miałam raczej na myśli. Jak zauważyli Ci, którzy są ze mną od początku (chociaż może wcale tego nie widać xD), uczyniłam jakieś tam postępy w tym moim modelinowaniu. Takie były moje pierwsze prace (jeszcze zanim założyłam bloga):


Matko jakie masakryczne zdjęcia, pomijając już jakość modeliniaków ;D Ale takie były właśnie początki mojej przygody z modeliną i całym 'hendmejdem' Wtedy byłam z tych babeczek dumna^^

Potem było trochę lepiej, czepiałam się nie tylko słodkich motywów:



   


Próbowałam swoich sił ozdabianiu ramek:



Był też mały epizod koralikowy, do którego powrócę po maturze, bo wymaga dużej ilości czasu:




W ciągu tego jednego roku stałam się 'artystą' - przyjęto mnie jako twórcę w dwóch galeriach internetowych: zygzakowo.pl oraz srebrnaagrafka.pl pod 'pseudonimem artystycznym' MiAmor, powstał fanpage, który zrzesza coraz większą ilość osób, które zainteresowała moja twórczość.
Na blogu mamy za sobą pierwsze Candy (a będzie ich na pewno jeszcze bardzo wiele;) ); licznik odwiedzin zarejestrował ponad 4,5 tysiąca wejść; mam już 26 obserwatorów i liczba ta stale się zwiększa! :)
A to wszystko dzięki Wam kochani:) Chciałabym podziękować Wam za to, że tu zaglądacie, komentujecie, chwalicie ale też i krytykujecie (nie hejtujecie! :) ) za co jestem Wam ogromnie wdzięczna! Dzięki Waszym odwiedzinom ten cały blog się kręci.
Tak w telegraficznym skrócie przedstawia się rozwój bloga^^ A już jutro konkurs, do wygrania atrakcyjne (mam nadzieję) nagrody ;)

2 komentarze:

  1. Faktycznie widać postęp :) Wszystkiego najlepszego!

    Zapraszam na swojego bloga: http://handicraft-workshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widać postępy są ;) życzę dalszego rozwoju !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.