środa, 26 grudnia 2012

Świątecznie chyba jeszcze :)

Witajcie kochani! Przepraszam Was za dość długą nieobecność, brak życzeń, świątecznego nastroju i w ogóle.. Spowodowane było to chorobą, która dopadła mnie w wigilię, z samego rana i sprawiła, że niezbyt miło spędziłam ten magiczny dzień.. Na szczęście teraz już wróciłam do normalnego stanu :)
Chciałabym Wam serdecznie życzyć, wesołych świąt to może już nie, bo trochę za późno :p, ale szczęśliwego Nowego Roku, żeby był jeszcze lepszy niż ten, który już niebawem się skończy. Nieziemskiej zabawy w sylwestra, żeby zawsze Wam się wszystko układało po Waszej myśli, wena twórcza nigdy Was nie opuszczała i żeby spełniały Wam się wszystkie marzenia, wszystkiego najlepszego! ;*
Chcę również bardzo podziękować, że tu zaglądacie nawet jeśli długo mnie nie ma, dziękuję z całego serca:*

A teraz kilka fotek, nastrój świąteczny bowiem nadal towarzyszy, czyż nie? :))


taki nastrój stworzyłam sobie moim pokoiku:




jeden z robionych przeze mnie pierniczków, poznajcie się:  to jest gingerbread man ^^




 Tutaj taki stroik głównie z rzeczy 'naturalnych', bo takie ozdoby lubię najbardziej :)
(szyszki sosnowe i modrzewiowe, niektóre potraktowane złotym spray'em; gałązki z bibuły, orzechy włoskie, suszone plasterki pomarańczy i dwa świeczniki z mandarynek)




taką choinkę mieliśmy w tym roku :)




a na koniec słit foteczqa w bombce xD Bo dzień bez uśmiechu, to dzień stracony! ;)



Co do konkursu- malutko osób się zgłosiło. Ale co tam, ni wiedzą co tracą, nie? :D Pytacie ile prac można wysyłać- JEDNĄ, wybierzcie tą Waszym zdaniem najlepszą ;)

2 komentarze:

  1. Ciekawe dlaczego tak mało osób chce wziąć udział :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nominowałam Cię do Libster Award. Informacje tutaj modeliniaczka.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.