środa, 7 listopada 2012

Żyję :D

Baardzo Was przepraszam za tą długą przerwę :( Wiem jednak, że nie zapomnieliście o mnie i tutaj zaglądaliście, statystyki nie kłamią (chyba xD). Dziękuję! ;*
Wcale nie jest tak, że nic nowego nie tworzę, bo tworzę tylko powoli (patrz: brak czasu) i zdjęć nie ma kiedy robić tak szybko teraz się ściemnia.
Tymczasem gdzieś  w moim pokoju:


 ot taka mała świąteczna zapowiedź :)

Ach, i jeszcze chciałabym poinformować, że zamówienia w okresie świątecznym, będę przyjmować do 30 listopada, gdyż albowiem wykonanie każdej rzeczy zabiera trochę czasu a jeszcze trzeba to wysłać tak, by na czas doszło :)
W każdym razie wyroby MiAmor polecają się na święta :D

5 komentarzy:

  1. fajne pierniczki :) z czego robisz polewę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam kiedyś (na promocji xD) taki pisak woskowy (czy coś takiego, nie wiem dokładnie, bo napis po niemiecku, a tego języka to ja akurat ani w ząb :D) no i właśnie pomyślałam, że nadałby się do polew. I zdał egzamin, polecam :) Widziałam takie w empiku, po ok. 13zł sztuka.

      Usuń
    2. o pisakach jeszcze nie słyszałam :) poza tym zapraszam do mnie, zostałaś wyróżniona

      Usuń
  2. Ahhh święta co raz bliżej :)
    Pierniczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pierniczki :D Takie.. realistyczne ! Z daleka myślałam, że prawdziwe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.