środa, 17 października 2012

Wyniki!!! :))

Więc.. (nie zaczyna się zdania od 'więc'! No cóż.. :P) do rozdania zgłosiło się 12 przesympatycznych osób, wszystkie spełniły warunki, a mnie było dane poznać ich fantastyczne blogi, z czego się niezmiernie cieszę! :)
A są to:
1. Asia
2. Beata
3. Flower of hope
4. Karolcia10024
5. Malina Miniatures
6. Ursula
7. Olikasa
8. Monika
9. Ola
10. Daria tworzy
11. Noellena
12. Alice Cullen

Dzięki candy zwiększyła się również liczba obserwatorów, jest ich 23 i z dnia na dzień przybywa, dziękuję Wam <3 !

Dobrze, dobrze już kończę z tymi formalnościami, bo wiem, że nie możecie się doczekać:))

Losowanie odbyło się metodą tradycyjną, bo taka sprawia największą frajdę :D

Chwila napięcia...
.
.
.
.
.
.
Kolczyki pączki otrzymuje..


 BEATA! Gratuluję serdecznie ;))



Kolczyki pieguski trafią ...

 MALINA MINIATURES! Gratulacje! ;))


Ciasteczkowe potworki znajdą się na uszkach...

 FLOWER OF HOPE! Gratuluję! ;))


Kolczykami sushi będzie się mogła pochwalić...

 OLIKASA! Gratuluję serdecznie ;))

Ciasteczkowego potwora włoży na palec...

 DARIA TWORZY! Gratulacje! ;))

I ostatnie, gofry z owocami otrzymuje...



 KAROLCIA10024! Gratulacje! ;))


Tutaj jeszcze raz wszystkie zwyciężczynie:



A nagroda niespodzianka, rozlosowana wśród obserwatorów trafi do...

IVEE! Gratulacje! ;))

Jeszcze raz gratuluję wygranym, a wszystkim bardzo bardzo dziękuję za udział w zabawie!
Do dziewczyn odezwę się drogą mejlową, z prośbą o podanie danych do wysyłki. :)

11 komentarzy:

  1. Super- bardzo się cieszę:)dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo dziękuję, czekam na e-maila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, czy mnie oczy nie mylą? :D Dziękuję! Również czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszczęściło się! ;)) Właśnie, podałabyś mi Twojego maila? (możesz do mnie napisać: miamor@onet.eu, jeśli nie chcesz podawać publicznie)

      Usuń
    2. Hej, sorki, że dopiero teraz... wysłałam maila na maila :)

      Usuń
  4. Ja to chyba po prostu nie mam szczęścia....no nic, czekam na następne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam może jeszcze nie nadszedł ten moment ;) Powiem Ci szczerze, że też nigdy nie wygrałam w niczym, jeszcze :))

      Usuń
  5. Mam pyt czy doszła do ciebie kilka dni temu już wysłana wiadomość email z adresem ? ;) ( pyt na wszelki wypadek ) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dotarła, dotarła :) Nie miałam chwili, żeby odpisać, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.