wtorek, 30 października 2012

Szklane serduszka

Te serduszka ze szkła kupiłam już dość dawno, ale dopiero parę dni temu przyszedł mi pomysł na ich wykorzystanie i jestem zadowolona z efektu:
szklane serduszka razem z malutkimi cyrkoniami witają Was :D








Wiecie co ostatnio oglądałam sobie różne lakiery do paznokci w sklepie i natknęłam się na bardzo ciekawy produkt od Eveline- 3w1 wysuszacz utwardzacz nabłyszczacz, za całe 8,99zł. Myślę sobie a co tam wypróbuję (od dawna szukałam czegoś takiego, bo lakier bardzo szybko mi się zdzierał nieraz nawet już po jednym dniu!) No i powiem Wam, że jak na razie sprawuje się dobrze, lakier mam na pazurkach całe dwa dni, w tym mycie głowy przetrwał(!) i zero odprysków, jakichkolwiek przetarć :O Producent pisze, że lakier trzyma nawet do 7 dni po zastosowaniu preparatu - no zobaczymy, jak przetestuję do końca to Wam na pewno powiem!
Czy miałyście już styczność z tym produktem? Jakie odczucia? A może używacie (jeśli w ogóle :P) jakichś innych preparatów?

No i całkiem niemodelinowy post wyszedł ;P Ale czy ktoś tu obiecywał, że będzie sama modelina? Malowanie paznokci to też nie lada sztuka! xD

7 komentarzy:

  1. Ale piękne kolczyki *_*

    a co do lakieru - nie stosowałam jednak produkty eveline są bardzo popularne wśród blogerek i dla jasności , mówię tu o dobrej sławie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, nie lada sztuka !
    A serduszka super ci wyszły ! <3
    A z tym produktem nie miałam styczności :<
    Ale chętnie wypróbuje :3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wyślesz paczkę???? Fajne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) Pierścionek z ciasteczkowym potworem już do mnie dotarł. Bardzoo Ci jeszcze raz dziękuję. Wszyscy są nim zachwyceni i pytają skąd go mam. A ja podaje im Twój adres internetowy:) Na bloga wrzuciłam zdjęcie pierścionka na mojej ręce więc zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję! Bardzo mi miło :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.