poniedziałek, 29 października 2012

Faza na trójkąty

No właśnie jak w tytule posta, czyli trójkątofaza u mnie trwa, i tak sobie powstał naszyjnik na łańcuszku z trójkątem w roli głównej



Nie wiem czy to widzicie (bo zdjęcia robiłam popołudniu, a teraz tak szybko się robi ciemnoo), ale próbowałam nadać temu trójkątowi ciekawą fakturę. Wyszło mi?


PS Wybaczcie, z powodów niezależnych ode mnie paczuszki mogłam wysłać dopiero dzisiaj. Aha i nadal nie dostałam adresu od Beaty, nie mogłam dłużej czekać. Jeśli do jutra do 15.00 do mnie nie dojdzie to nagroda przepadnie :( !

3 komentarze:

  1. świetnie ci wyszło, bardzo ładny, oryginalny i niespotykany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :) fakturę jak najbardziej widać

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, nie gniewam się :3
    A faktura ... jasne, że wyszła i to jak świetnie !
    Pozdrawiam ^ ___ ^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.