niedziela, 14 października 2012

Falta de tiempo :/

Przepraszam Was kochane, że tak długo nie pisałam. Ale wiecie (albo i nie wiecie :D) jak to jest w klasie maturalnej. Dzisiaj niedawno wstałam, bo wróciliśmy o 4 nad ranem z pielgrzymki maturzystów na Jasną Górę. Było okropnie męcząco, jeszcze mnie w dodatku głowa rozbolała i myślałam, że tam padnę. Ale nie żałuję, że pojechałam, bardzo sympatycznie było. No i w sumie pierwszy raz byłam w Częstochowie.
Dzisiaj bez żadnych zdjęć, mam nadzieję, że mi wybaczycie - nowe prace dopiero się kleją, a kolejne powstaną nieprędko, bo mam masę roboty. Choć pomysłów nie brakuje, mam już nawet obmyślone plany na wyroby ze świątecznymi motywami, ale kiedy, no kiedy ma się to zrobić, jak się zdaje rozszerzony polski, angielski i hiszpański w maju a tygodniowo ma się po trzy sprawdziany?! ;(
Mam nadzieję, że jakoś dam radę a Wy mnie nie opuścicie, mimo, że posty będą coraz rzadziej, niestety. Ale jak tylko skończy się ta cała matura, to obiecuję Wam, że wszystko sobie w te najdłuższe wakacje życia odbijemy:))
A co tam u Was słychać? Oby lżej niż u mnie, trzymajcie się ;*

PS do poniedziałku można się zgłaszać na rozdanie, we wtorek najprawdopodobniej zrobię losowanie i ogłoszę wyniki ;))

2 komentarze:

  1. A te nagrody dla 6 osób to 6 osób dostaje osobne paczki z 1 parą kolczyków , czy 6 wygrywa ,np. 1'sza kolczyki, 2'ga naszyjnik itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idzie po kolei jak na obrazku: 1-sza kolczyki pączki, 2. ciasteczka, 3. potwory, 4. sushi, 5. pierscionek potwór i 6. kolczyki gofry. + niespodzianka rozlosowana wśród obserwatorów ;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.