niedziela, 28 października 2012

Dyniowa bransoletka

Jeszcze raz z motywem halloween, ale tym razem już nie tak strasznie :)
Bransoletka na sznureczku z dynią.

Pierwsze zdjęcie w takiej "mrocznej" scenerii







a tak wygląda na rączce^^


Znowu śniegu napadało, a ja jeszcze butów zimowych nie mam nooo..


PS Dzisiaj z rana zupełnie zapomniałam o zmianie czasu i wyszło na to, że od 7 rano grałam z młodszym bratem w biznes po polsku xD Ale za to jaki dzień mi się długi wydaje, tak rano wstałam :D

4 komentarze:

  1. mi też się wczoraj dłużył, wstałam o ''11'' ale tak na serio była 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest jak się czas przestawia xd
    A bransoletka śliczna *.*
    Ta dynia z modeliny ? ; )
    Cudna .. ^ __ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelinowa dynia bardzo realistycznie wyszła :)
    Bransoletka fajnie skomponowana, to zapięcie daje ciekawy efekt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.