sobota, 6 października 2012

Awansuję :D

Do tej pory mogliście nabyć moje dziełka w galerii zygzakowo. Muszę się Wam pochwalić, że awansowałam i zostałam przyjęta do grona artystów w galerii Srebrna Agrafka :) Cieszę się niesamowicie, bo jest tam bardzo sympatycznie. I już niedługo będziecie moli tam znaleźć (i kupić^^) troszkę nowości ;)

A tutaj link do mojego PROFILU. Na razie jeszcze nic nie ma, ale z czasem będę go uzupełniać:)

Dzisiaj tak bez zdjęć, ale obiecuję, że się poprawię.
Z takich bardziej organizacyjnych spraw to: brakuje jeszcze jednej osoby, by mogło odbyć się candy! Bardzo Was proszę, przekazujcie informacje o rozdanku na wszelkie możliwe sposoby, inaczej będę zmuszona je odwołać :( Przypomnę, że zgłaszać się można do 15 października ;))
A ja zmykam teraz lepić, żeby jak najszybciej pokazać Wam moje najnowsze pomysły:) (co tam matma, historiaa itp itd jak można zajmować się rzeczami przyjemnymi, prawda? :D)
A Wam jak mija weekend? Piękna pogoda jest, wyjeżdżałyście gdzieś? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.