piątek, 9 marca 2012

Jest time są posty na blogu ;D

Dokładnie tak jak w temacie:) Popstrykałam fotki i wstawiam:


Bransoletka z donutów, lodów, babeczki i ugryzionej czekolady :D

Btw nie będę robić tylko słodkości, nie do końca czuję do tego powołanie. Będą więc inne rzeczy, nie martwcie się będziecie mieli co oglądać, na pewno ;)
Obecnie będę testować kolejny silikon - może będzie lepszy od poprzedniego.. Ach, znalazłam wreszcie supermocny klej <3 Co ja się naszukałam i nawypróbowałam różnych klejów.. Ten jest idealny, nie był bardzo tani, ale też nie należał do bardzo drogich. No, także tak.. musiałam się podzielić tą radosną nowiną xD
Gdyby ktoś chciał coś posiąść to bardzo proszę pisać na maila :) (Wiem, wiem marzenia ściętej głowy, ale może jednak? Ktokolwiek, cokolwiek.. miamor@onet.eu)

2 komentarze:

  1. Hej ;P do czego używasz silikonu? Do odlewania małych rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam użyć do właśnie do małych foremek, ale na razie nie miałam kiedy tego zrobić i póki co robię z silikonu kremy/bitą śmietanę/lody :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.