środa, 1 lutego 2012

The real WINTER

Budzę się dzisiaj rano, patrzę a tu -20C  :O Zdaje się, że zawitała do nas prawdziwa zima :) Mróz ścisnął tylko trochę za mała warstwa śniegu jest, górki wyjeżdżone.. Ale może jeszcze spadnie nie? :)
Robiłam dzisiaj mały remanent w mojej handmade biżuterii i powiem Wam, że trochę się tego nazbierało, szczególnie klipsów^^ Posegregowałam je trochę, podreperowałam jakieś pojedyncze co się rozpadły (jedne z pierwszych, robione dość nieudolnie :P) A wczoraj uplotłam sobie nowe klipsy z mini koralików;) Wstawię kiedyś zdjęcia.
PS Powiedzcie, czy Wam się podobają moje wyroby i ktoś chciałby w ogóle to kupić, czy nie mam co marzyć o sprzedaży? Proszę o szczere odpowiedzi :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.