poniedziałek, 12 grudnia 2011

Od czego by tu zacząć...

...tworzę tego bloga, ponieważ chcę się z Wami podzielić tym co robię, wymienić doświadczenia i oczywiście dobrze się z Wami bawić:) Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje prace i liczę na komentarze:) Nie wiem jak często uda mi się tutaj coś wrzucić, ale będę się starała jak najczęściej się da.
Wygląda na to, że na blogu znajdą się moje wyroby z modeliny, koralików, może trochę rysunków i okolicznościowe dekoracje;) Od razu mówię, że moja pasja modelinowa dopiero się rozwija, więc proszę nie bądźcie dla mnie zbyt surowi.:)) Jeśli coś Wam się spodoba i bardzo chcielibyście to mieć, piszcie śmiało - może pokuszę się o jakiś konkurs albo wyrób na zamówienie;) To żeby już nie zanudzać niniejszym kończę :P
Trzymajcie się i zapraszam do krainy MiAmor :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, jesteście super! :D
Komentarze o treści wulgarnej nie są tolerowane i natychmiast zostaną usunięte. Bardzo proszę o nieumieszczanie reklam.